Godmorgon!

2009-02-07 @ 08:44:12
Oj! Nu har det vart en sån där paus i bloggen igen.

Ikväll gäller det! Både 25årsfest och Melodifestivalens första delfinal! Ja, jag är en sucker för melodifestivalen! Hoppas det är några bra idrag i år. Vi får se hur mycket protester det blir när TV:n drar igång i kväll.

Vilken djungel det är med mascaror! Va ner på Kicks igår för att köpa en ny och jag tycker att allt bara ramlar av. Varje märke har juh typ 5 olika sorter...

Det blev den här tillslut

Den verkar bra! Vattenfast till 39°C så den går att tvätt bort i varmt vatten men smetar inte när det regnar. Och förlängde gjorde den också! Får se hur den klarar en dag på jobbet.

Äntligen är jag av med en av bamse-skärmarna! Vi åkte till tippen och dumpade den. Första vändan vi var uppe så hade dom inte öppnat så vi fick hitta på lite annat under tiden Va är 13.00 för öppningstid egentligen?!? Aja borta är den. Den adnra står kvar här hemma, "Det är alltid bra att ha en i reserv om den man använder går sönder" som Andreas säger. Jo visst, men vart ska vi förvara den?!

Annars då? Nä inget speciellt, förberedelser står på schemat idag. Ja alltså efter att jag jobbat. Får se hur mycket Andreas grejjar när jag är borta, eller om han bara kommer sitta och mecka med sin nya dator som han hämtade i torsdags. Vore juh skönt om han hann bli klar med den men jag tycker det finns viktigare saker i och för sig. Den kommer underlätta för honom med hans arbetsprover. Så nu kankse han kommer tycka att det är lite roligare att hålla på och då får han ett jobb snabbare. Om vi har tur vill säga. *Peppar peppar*

Note to myself: Glöm inte kameran ikväll!

Nä ska gå och platta håret så jag kanske hinner göra någon nytta innan jag drar til jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback