Vad tror ni?!

2009-02-15 @ 10:16:58
Kommer jag lyckas ta mig i kragen och städa det förbannade kontoret idag?! Jag hoppas på det. Jag har juh kommit upp i tid och gjort mig "iordning". Åt frukost med älsklingen idag, första gången på väldigt länge. Han sover juh alltid när jag går upp när jag ska jobba och när han ska jobba försover han sig. Han är så dålig på att gå upp på mornarna. Igår fixade jag mackor till honom och blandade O'boy i en PET-flaska till honom. Men imorsa väckte han mig och vill äta med mig, så jag gick upp. Fast att klockan bara var kvart i 7.

Igår stog plugga högst som prio. Idag är det städa . Ska hämta Andreas sen vid 4 och så ska vi tvätt ikväll. Har jag tur så gerjjar jag allt. Men ska jag göra det kan jag inte sitta här. Lite skön musik i högtalarna så kommer jag nog igång.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback