2008 var året jag...

2009-01-02 @ 20:07:21

...Flyttade ihop med Andreas igen

...Skaffade en lillebror åt Knut.

...Köpte lägenhet.

...Körde på körskola för första gången sen jag var 16.

...Tog körkort

...Gjorde medeltidsveckan på två dagar.

...Sov utomhus i hällande regn.

...Åkte på kryssning för första gången.

...Fick en ny arbetskamrat för 5 gången på två år.

...Blev bäst betald i familjen Lindman/Lundberg. (Fast med samma inkomst som tidigare.)

...Hade ännu ett halvårs bråk med någon nära.

...Drack rödvin och tyckte det var gott för fösta gången.

...Kom fram till att jag inte längre kan vara kvar på mitt jobb.

...Sökte till högskola, utan att komma in.

...Var i en fruktansvärt mörk period och så mig själv som ett misslyckande.

...Fyllde 22.

...Startade bloggen.

...För första gången ansåg mig vara lycklig. (Om så bara när jag var med Älskling)

...Fick en veterinär räkning över vad jag egentligen hade råd med.

...Drack totalt 2 glas läsk.

...Började älska kolsyrat vatten.

...Köpte diskmaskin.


2008 var året jag gjorde mer än jag kommer ihåg att skriva ner.


Kommentarer
Postat av: Tessi

gu va lyx med diskmaskin!

jag svär varje dag när det är dags att diska.... hahahaha

2009-01-02 @ 20:22:04
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback