2009 är året då jag...

2009-01-02 @ 20:09:32

...Förhoppningsvis börjar plugga.

...Troligen slutar röka igen.

...Börjar ta bättre hand om mig själv.

...Lägger energi på att nå min målvikt.

...Byter jobb.

...Börjar äta mer grönsaker.

...Byter matvanor.

...Tar kontroll över mitt liv.

...Blir en bättre sambo och flickvän.

...Packar upp dom sista flyttkartongerna.

...Åker på ensamsemester med Älskling.

...Planerar att åka till fjällen.

...Slutar att vara lika bitter.

...Köper bil.

...Försöker sluta småäta lika mycket.

...Ska göra mitt bästa för att hålla det städat hemma.


2009 är året då jag försöker, in i det sista, att nå mina mål jag satt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback