Briefly

2009-01-03 @ 20:17:15
Blä, mår inge bra. Är nog inte så bra att leva på mackor hela dagen. Jag som skulle ändra mina matvanor. Suck.. jaja små misstag gör vi alla. Andreas ska mickla ihop något att äta nu å så ska vi kolla på "Bourne Ultimatum". Har sett dom första två tidigare kvällar.
I morgon är jag ledig. Vad ska jag hitta på då tro? Kanske ska ringa pappa och kolla vad han har för sig, så kanske jag kan få upp dom där förbannade hyllorna i vardagsrummet. Det skulle vara något. Och lite gardinstöänger kanske. Hoppas hoppas. Annars känner jag mig själv allt för väl så jag kommer nog ligga på soffan och glo på dumburken, kanske läsa ut boken som jag tröttnade på för några månader sen om jag känner mig manad. Är det fint väder skulle jag vilja gå ut och gå. Men som sagt det lär inte bli av för jag är för LAT. Det är så tråkigt att vara själv.

Nä måste nog kila nu annars blir Andreas arger på mig om jag inte håller honom sällskap.

Jag återkommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback