Framme

2009-01-16 @ 09:49:20
Haha jag hittade en dator. Nu är jag i Karlskrona. Vi kom fram vid 2 i natt. Det gicvk bra ner, det blev en tvärnit och nära döden upplevelse. När man kör så här i skogarna så händer det ibland att en och annan älg springer över. Men det var pappa som körde så jag kände mig säker. Men det var ganska chockerande att vakna i en tvärnit och se en älgkalv dra över vägen. Så man hade rätt ont i magen några kilometer. Men nu har vi ätit frukost och tagit morgon ciggen. Vi ska ut och ta en promenad i solen lite senare. Ska tvinga med älskling ut också. han behöver komma ut och röra lite på sig nu när han suttit hemma hela veckan.

Det är så himmla vackert här nere, och jag får så många barndomsminnen sen farfar bodde här. Jag springer runt och pekar överallt som ett lite barn och visar Andreas allting. Fredrik var tvungen att jobba så jag kommer nog inte träffa honom förns på söndag. Vi får se när vi åker ikväll om han har hunnit komma hem.

Ska nog återgå till att vara lite trevlig medsläkten nu. Skriver jag inte tidigare så skriver jag på måndag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejen...

Hittade din blogg idag :) å kom på att jag saknar dig! Gu va kul att jonny å vera ska ha barn. Då får hälsa å gratta dom från mig!

Ha det bäst! KRAM

2009-01-16 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback