Här går det undan

2009-01-13 @ 10:08:02
Andreas hade ockuperat datorn igår kväll med. Ska väll egentligen inte klaga eftersom han gjorde sina arbetsprover. Men lite drygt att uppddatera på jobbet.

I alla fall, ringde SYV på NKC igår för att kolla om jag gjort rätt med min ansökan till komvux. Men det var helt åt helvete. Jag hade missat totalt att dom hade alla kurserna jag ville läsa här nere i Nynäs. Så hon trodde inte att jag skulle få det beviljat att läsa i en annan kommun. Så hon skulle fixa in mig här hemma istället. Alla lektioner började igår men hon skulle försöka fixa det ändå. Så om några dagar kanske ni läser en blogg om en komvux studerande Sara. Sen komemr juh nästa problem med att jag jobabr heltid. Frågan är hur jag ska lösa det. Vet inte om jag komemr orka både och. Det får framtiden avgöra.

Ska hjälpa Em nu. Kommer troligen tillbaka senare under dagen eftersom det är sten dött här.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :D

Vad ska du läsa för kurser då?

KRAM

2009-01-13 @ 18:02:37
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback