Länge sedan

2009-01-26 @ 11:57:26
Det var länge sedan jag sov så dåligt som jag sovit i helgen. Vaknade halv 5 både på lördagen och söndagen. Och i natt har jag inte fått sovit mycket alls. Andreas har vridit och vänt på sig hela natten och fått för sig att han ska ligga på mig. Suck. Hoppas på en bättre natt i natt.

Åkte och hämtade Älskling på jobbet igår, han var inte riktigt klar när jag kom så jag gick in på jysk en sväng. Vi gick därifrån med nya handukar till badrummet. 3 bad-handukar, 6 hand-handukar och 3 gäst-handukar i snygg petrol, eller turkos som dom kallade den där.

Så nu har jag det också. Har tjatat som fanken på Andreas sen vi flyttade. Det gick bara på 500:- för 12 handukar, jag är nöjd.

Pappa kom och bytte batteriet på min bil också, så nu funkar den. Den gjorde det igår ialla fall. 800:- batteri också. Suck den där bilen ruinerar mig! När han ändå var på plats hjälpte han mig att sätt upp gardinstängerna som var kvar!! Yeah!! Så nu har jag gardiner i alla rum. tyvärr avr juh dom som jag ägde för korta så jag måste köpa nya och dom är i helt knasiga färger jämfört med resten i rummen men det får gå så länge, ekar inte lika mycket nu.

Ska strax gå hem till älsklingen och äta. får se vad han har trixat ihop idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback