Tillbaka på hemmaplan.

2009-01-19 @ 13:04:00
Nu har jag kommit hem igen. Eller ja vi kom redan igår men vi mellanlandade hos mamma och pappa och åt. Så vi var inte hemma förens vid 22 så jag orkade inte dra i gång datorn och skriva något. Nu har jag inte tid istället. Är bara hemma på lunchen och tänkte klottra ner något.

Och nu har jag gjort det så det är dags att vända tillbaka till jobbet.

Ska juh förövrigt till Komvux i kväll.. Får se hur det går med att hitta lärare och sånt, det kan juh inte var så svårt.

Återkommer mer om det ikväll.

Kommentarer
Postat av: Vera

Tjo. Skönt att höra att ni kom hem ordentligt (om än sent). Hoppas också katterna lever och mår bra och inte blivit alltför tjocka... =) Var kul att ha er här! Ni är alltid välkomna tillbaka! Kremelikram!

2009-01-19 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback