Totalt värdelös.

2009-01-22 @ 20:26:01
Jag är totalt värdelös på att göra som jag planerat. Tyckte juh att det skulle bli så fruktansvärt skönt att vara själv några timmar och göra allt som jag i vanliga fall inte hinner med. Men jag kom hemm och dog i soffan. Har bar suttit och dö-glott på serie avsnitt som jag redan sett. Jag tappas lusten så när jag kommer hem. Jag orkar ingenting! Tror det är för att jag jobbar hela dagen och när jag kommer hem så ser jag allt som Sambo inte har gjort. Är faktiskt väldigt trött på att jag måste påminna och visa vad han ska göra. Som häromdagen, Han visar jätte stolt att han faktiskt har tagit bort en massa överflödiga växter i akvariet och det var väl bra i och för sig, men det ända jag kunde se var att han inte hade rätat upp pumpen som jag har bett honom att göra i flera veckor. Jag vägrar i ren protest! Det här kommer bara bli ett bittert självömkande inlägg om jag inte rycker upp mig. Så vi byter ämne.

Min läkare skulle ha ringt nu i januari men har inte hört av sig så jag fick ringa själv och boka in en tid. Så nu ska jag träffa henne på torsdag nästa vecka. Sen var det den där cellprovtagningen. Ska på den på Måndag tänkte jag så jag har det ur världen. Ska juh till komvux på måndag också, två flugor i samma hus.

Ska kolla lite försäkrinar och grejjer nu så jag kan skriva över bilen på mig. Har juh fått papprena om jag inte skrivit det tidigare. Bara att fylla i och skicka in. Nervis, Nu ska bilen bli min och jag vet inte om jag vill det... Eller jo det vill jag nog. om den inte krånglar. Hehe Like that would happen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tvår flugor i samma hus, det var roligt

:D

2009-01-22 @ 21:26:32
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback