Lite ang. helgen som kommer

2009-01-15 @ 10:50:13
Min dator har pajjat. Eller inte hela datorn men skärmen funkar inte. Vi har en reservskärm men Andreas var för lat för att ställa upp den på skrivbordet. Så jag hade tagentbordet på skrivbordet och skärmen på golvet. Så jag orkade faktist inte skriva nått. Packade inför Malmö-resan ikväll istället. Det ska bli så skönt att komma bort några dagar. Det bär av till Karlskrona ikväll med mamma och pappa och imorgon åker jag och Andreas vidare till Malmö, är där hela lördagen.  Söndag morgon åker vi tillbaka till Karlskrona och hämtar upp mamma och pappa för att ta oss hem. Har längtat i flera veckor. Hoppas jag får träffa Fredrik då också. Har inte sett honom på nästan 3 år. Pappa sa att han flyttat tillbaka till Sjötorp.

Knutte skulle vara med när jag packade. Han vill inte att vi åker. Eller han vill inte flytta till ösmo över helgen. (Lillebror blir "barnvakt") Fast han vet nog inte att han ska göra det heller, det kommer när han ska packas in i buren ikväll. Men i alla fall, han hade krupit ner i min väska igår när jag skulle packa. Han var så söt. Det kommer bild senare med tanke på hur min dator fungerar för tillfället.

Fick panik igår. Jag hade inga byxor att ha på mig. Jag ar ett par som jag jobbar i men dom trivs jag inte direkt med och dom är inge kul att åka bort i. Alla andra är det hål i. Så jag fick panik-laga ett par så jag hade nått att ha på mig i helgen. Blev riktigt bra. Syns nästan inte alls.

Så eftersom jag kommer vara i Malmö i helgen så tar jag lite semester från bloggen. Tänker inte ge mig in på det här med mms bloggandet. Inte den här gången i alla fall.

Kanske slänger in nått inlägg senare idag men annars så önskar jag er en härlig helg redan nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får det trevligt i helgen! :)

2009-01-15 @ 20:57:25
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback