NKC

2009-01-22 @ 08:42:28
Ringde till NKC igår för att kolla vad som hade hänt med min företagsekonomi och för att få inloggning till Fronter. Jag var struken ur kursen eftersom jag inte hade vart där första lektionen, som jag för övrigt inte ens visste när den var. Men det ordnade dom. Jag fick även inloggningen men den funkade inte, så jag fick ringa dit igen för att prata med någon som inte visste, som skickade mig till någon annan som inte visste, som skickade mig till en tredje som faktiskt fixade det. Så nu kommer jag in där också. Skulle även ringa läraren och bestämma hur vi skulle göra eftersom jag jobabr när lektionerna är. Distans... Pyttsan! Fick tag på henne efter att jag jagat henne på telefon i 3 timmar. Fick komma dit senare igår kväll. Så nu ska jag plugga Företagsekonomi också. Yeeeh!
Beställde kurslitteraturen i går också. 750 spänn!! För 3 böcker. Mama mia! Men jag behöver dem juh så det är bara betala och se glad ut. Hoppas dom dimper ner snart.

Älskling ska faktiskt jobba idag. Lite cash på kontot!! Borde gå och väcka honom nu innan jag sticker, han sover så sött fortfarande. Han slutar inte förens 19 ikväll så jag får lite tid för mig själv att göra allt det där som jag annars inte hinner. Ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback