En resa i tiden

2009-07-07 @ 19:30:38
Idag har vi haft såå dåligt med folk. Vilket jag tycker är ganska skönt i och för sig. Chief var inte heller där idag så jag har röjt på lagret. Vårat lager är inte att leka med. Det tar ungefär 2 år innan man har en chans att kunna veta vart saker och ting ligger.



Om ni förstår vad jag menar!? Jag har i dagsläget ganska bra koll, troligen bäst på företaget.

Det finns två styckan på företaget som nämlligen lever efter lagarna "Jag lägger den här så länge" och "Jag tar den sen". Ett system som inte fungerar alls faktiskt. Det spelar ingen roll hur mycket vi andra städar och röjer, det ser lika förj*vligt ut två dagar senare ändå. Trots detta gjorde jag ett försök. När man röjer på vårat lager kan man hitta saker från en svunnen tid.

Någon som kommer ihåg någon dessa?


Detta är bara ett urval av all skit jag hittade under dagens äventyr!

Ska försöka komma ihåg att fota de delarna jag städade så får ni se före och efter.

Kommentarer
Postat av: malin

enlig sofis mode så va ju faktiskt snojoggings inne i våras... ;)

2009-07-10 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback