Hemma igen

2009-07-31 @ 15:24:26
Nu har jag vart på semaster. Rikitigt barn semester! Först var det Ullared (med hel taskig shopping) sen blev det Liseberg och efter det tog vi Legoland. Jag slänger upp lite bilder senare. Legoland var det jag såg fram emot mest, var lite rädd att jag skulle bli besviken för att jag glorifierat det sen jag var där när jag var 10. Men inte då. Det var till och med häftigare än jag kom ihåg det.

men nu är jag tillbaka i min soffa. och latar mig. Jag är otroligt dålig på att sysselsätta mig när jag är själv. Alla dagar Andreas jobbar har jag bara suttit här hemma instängd och glott på TV. Vill vara ute i solen men jag vet inte vad jag ska göra ute i den. det är så trist att sitta på balkongen där alla kan se en och det inte finnns något att göra. 2 veckor (nästan) av semestern har redan gåttt och jag har inte gjort mer än den här 5-dagars trippen vi gjort.

Blä blir ju deppig när jag inser det. Ursh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback