Tillbaka!

2009-07-23 @ 16:55:53
Jag skyller min bristande uppdatering på att det är sommar. Inte en solig en dock. Tråk väder har invigt semestern.

Var på garagefesten i lördags.Hade väl inte sådär super roligt. Det var kallt och blött och en människa där som jag inte riktigt klarar av. Musiken var dock bra! Andreas skulle jobba på söndagen så vi gick hem innan Hoffmaestro tyvärr. Men som tanten man blivit så var det skönt att komma i säng tidigt och inte vara bakis dagen efter.

Nu har semestern börjat och jag är redan stressad över att den ska ta slut. Känns som om jag abra sitter hemma och slöar.

Igår fyllde jag år! Stora tjejen! Eller nått.Fick massa fina blommor och roliga kokböcker. Lovely. Babe gav mig en digitalkamera. En cybershot. Super duper. Han tänkte köpa en rosa men den var sämre och dyrare. Typiskt. Tycker ha gjorde ett bra val att ta den här istället. Blir bra nu när vi drar på semester. Vi har även köpt en GPS, kändes som det var något som vi behövde.

Andreas mailar på massa bilar nu också.vi är trötta på den här förbannade Volvon, sug bil! Alltid är det något. 

Det var en liten update härifrån. Ska nog slappa lite mer nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback