Värmebölja.

2009-07-02 @ 21:05:54
Har precis suttit och avnjutit en sommardrick på balkongen. Idag blev det en malibou med färsk ananas. Lovely! Är på lite bättre humör idag, trots den stekande värmen som har varit på jobbet (och över allt annars också). Men inne hos oss har allt stått helt still trots att alla dörrar och fönster som går att öppna har stått på vid gavel. Fick på eftermiddagen redan på att våran aircondition inte var om ställd häller så den gick på vinterinställningarna. Sjukt irriterande, för det är juh inte varmt som det är redan med alla dessa hundra spotlights som steker oss från ovan i butiken. Min ork har idag räckt till att sortera små fiskekrokar, så mycket kunder har vi haft, till Chief's förtret.

Imorgon är stora städdagen! SMHI förutspår alla väder, sol, moln, regn och åska. Som den vädermänniska jag är börjar jag bli orolig över att jag inte ska kunna ta mig upp ur sängen överhuvudtaget. Det blir kul (not), dåligt väder och städa på min och Andreas första (på år och dar) lediga dag tillsammans. Blä.

Andreas fixade tillbaka våra kanaler idag i alla fall. Tydligen låg våran box på fel kod eller något. Dom misstänker att det måste blivit något fel hos dom efter strömavbrottet i lördags. Nu kan vi i alla fall se på TV igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback