Det närmar sig.

2009-06-23 @ 10:41:10
Förlåt för att det blir lite tjatigt men jag ser så ifram emot det här. Den obligatoriska nervositets-magknipen har kommit och jag känner hur varje minut tar mig närmre dagens prövning. Tänk om jag shabblar bort allt! JAg vill juh göra ett så gott intryck som möjligt men vill inte verka allt för exalterad (Även om det är det som hela kroppen säger till mig att jag är.) Det ska vara en grupp intervju och jag har inte direkt någon koll på hur det ska gå till. Får lite rehabiliterings-vibbar av det hela.

- Hej jag heter Sara och jag söker till Nackademin.
- Hej Sara!


Borde ta och äta något innan jag sticker. Är inte bra att vara nervös på fastande mage.

Iiiiiiiii!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur har det gått?

:)

Vad har ni för adress?

P&K

2009-06-26 @ 15:57:54
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback