Extremt varmt!

2009-06-28 @ 10:52:24
Jag har inte ork till någonting. Det är för varmt! Jag vill inte klaga men, om man ens tänker på att göra något blir man alldeles kladdig. Har varit konstant fuktig sen jag vaknade i morse. Det här gör att jag inte orkar göra någonting. Jag tappar inspirationen när det är så här. Ser mig omkring och inser att jag faktiskt måste ha det stökigare än ni kan föreställa er. Och det går liksom inte att göra iordning nått direkt heller. För jag har fortfarande inte några tapeter bitvis på väggarna i hallen. Jag har inga hyllor att ställa upp saker på och allt bara ligger på golvet. Andreas pappa skulle ha tapetserat det sista igår men jag antar att han hade bättre saker för sig. Trots att han lovat.

Måste göra ett försök att få iordnig, blir äcklad av att jag bor i den här skiten. Hatar dock att det alltid är jag som ska göra det när Andreas jobbar och inte tvärt om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback