Löser det sig??

2009-06-08 @ 11:20:13
Okej ledsen för den dåliga uppdateringen på senaste. Har blivit stolt ägare till sims 3, så det har tagit upp ganska mycket av min tid. Annars har det mesta bara strulat. Försöker få tag på alla mina betyg så att min ansökan till nackademin blir färdigställd. Väldigt svårt när man jobbar 8 timmar om dagen alla dagar i veckan. vet inte riktigt när jag ska hinna faxa allt. Nu ska jag tydligen bara lämna in en uppgift i Företagsekonomin som jag  missat (läs stuntat i) att göra. Troligen blir det ett Vg. Känns bra det i alla fal, med tanke på att hon sa att jag inte var godkänd i morse när jag pratade med läraren. Hon måste ha blandat ihop mig med någon annan. Hon har juh verkat lite vimsig sedan första början.

Så om jag bara fixar det här och lämnar in det så ska jag kunna hämta betygen i receptionen nu i veckan.

Måste även ringa nackademin och kolla varför min ansökan inte har blivit behandlad / Varför dom inte har uppdaterat min ansökningssida. Blä vad jag ska hinna med saker undertiden ajg jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback