Skit natt.

2009-06-10 @ 19:43:06
Sov riktigt värdelöst inatt! Andreas har sovit på mig, under mig, över mig, bredvid mig, runt mig och nästan till och med igenom mig. Han har tagit allt vad kuddar heter och även försökt putta ut mig ur sängen samtidigt som han håller i mig. Ni kanske förstår hur bra det har gått för mig att sova. Vilket resulterade i att jag försov mig i morse. Försökte få Andreas att gå upp och göra frukost till mig medan jag gjorde mig i ordnig, men det gick inget vidare, sprang säkert och bad honom att vakna 10 gånger på mindre än 10 minuter. Den här morgonproceduren fick mitt humör att tryta regält! När jag väl kommer hem på lunchen (fortfarande på ganska risigt humör) Så har han inget minne alls av min hektiska morgon och alla de gånger jag försökte väcka honom. Aja det var bara att släppa och gå vidare. Med lite mat i magen blev humöret bättre.  Resten av dagen var ganka medioker, inget särskilt hände direkt. Nu mot kvällningen ska vi börja rensa ur garderoberna i hallen. Andreas har nämligen (efter mycket tjat ifrån min sida) fått arslet ur vagnen och ringt sin far för att se om han har tid att bygga garderoberna i helgen. YES! Nu j*vlar ska det hända grejer här hemma. Ska ta lite bilder så ni får se förändringen. Mne om det ska hända något så kankse det är dags att sätt igång.

Vi har föressten fått mås-bäbisar på taket mittemot, Dom är pyttesmå och jag tror vi snart kan vänta oss fler.

Trevlig kväll på er alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback