Äntligen!

2009-03-29 @ 22:42:47
Har velat ha nya möbler till balkongen hur länge som hellst. Har haft två gamla gröna plaststolar och ett kanthängt bord. Och så kom IKEA's lilla sommar bilaga och bordet och stolarna som jag velat ha så länge är på kampanj! 199:- för bord och 2 stolar. Kunde det bli bättre? Jag hade tänkt åka dit i fredags men Andreas hade så ont i magen att vi satt på nynäsakuten istället. Men mamma skulle dit idag och då var hon snäll och köpte det till mig! Guld. Nu ska jag bara olja in dom och så fort våren är här (på riktigt) så åker dom ut! Lovely.

har förövrigt städat här hemma idag. Lite itaget så det har inte varit så jobbigt, däremot så tog det hela dagen. Har även städat kylsåpet och diskat alla hyllor och torkat ur. Känns skönt att ha det gjort. Blir så nöjd med mig själv när jag gör sånt här. Att man inte gör det oftare bara för att få känna känslan.

Innan jag kryper i säng ska jag nog ta och umgås med min älskade. Han sitter och spelar LBP (som han gjort dom senaste dagarna) så jag kankse joinar honom som han skulle säga.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback