Det som göms i snö...

2009-03-07 @ 16:34:18

Våren börjar närma sig. Plockade faktiskt fram vår jackan idag när vi skulle ner på stan. Det var lite kallt, men jag kände mig rikitigt snygg.

Såg mina första (för i år) snödroppar härom dagen på vägen till jobbet. Då kändes det på riktigt! Nu, snart så är det vår.


Sen kommer vi till dom här mindre trevliga vårtteckena.

Jag bara hatar hundägare som inte kan plocka upp efter sina hundar. Det går inte att bara skyffla över lite snö och tro att det är borta sen! Jag får "klättra" över 4(!!) högar på trottoaren bara på väg till jobbet. Äckliga människor!

Otroligt nog hittade Andreas en kavaj idag! Det satt helt klockrent! Han har juh alltid problem med sånt eftersom han har så långa armar. Min lilla schimpans. OCh priset var rena kapet, 749:-. Taget på direkten. Det fick även bli en vit skjorta till det. Den var tyvärr lika dyr som kavajen. 699:- för en skjorta är galet! Vi fick dock 99kr rabatt för att han skulle slippa nåla ihop den igen. Men ändå 600 spänn!!


Lilla Zarha vågade sova över igår i alla fall. Hon hade inte kunnat somna förens vid 3 i natt men ändå. Och ändå sa vi att hon skulle komma in och väcka oss om det var jobbigt. Men det hade hon inte vågat. Själv sov jag riktigt dåligt bara för att jag var orolig för att hon inte skulle kunna sova. Sprang och kollade till henne flera gånger inatt. (Alla efter att hon hade somnat dock). Så kan det gå.
Annars har jag hunnit med att åka iväg med lite skräp, gått på stan och ha tvättstugan idag. Nu är David här och spelar lite med Babe. Sen är det Melodifestivalen som gäller! Dida hade till och med köpt bilagan. Så nu blir det åka av.

Appropå åka, så har jag fått papprena på bilen nu. Skrothögen är min på riktigt. Första bilen ska väll vara en skit bil är det inte så?

Har varit jätte sugen på hus dom senaste dagarna. Vi har juh bestämt för att bygga själva (läs hyra in hantverkare) i framtiden. Jag har verkligen fått massor med ideer om hur jag ska ha det. Vill nu!
Tillbaka till den verkliga världen kanske. Borde umgås lite med grabbarna eller vad tror ni?

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback