Kan den ha kommit för att stanna?

2009-03-16 @ 11:50:59
Ja våren alltiså!  Det blev skinnjacka till jobbet idag. Känner mig så snygg i den och min stora gula stickade sjal. Sällan man känner sig så snygg. Känner bara för att gå ut och gå i solen, Hade en så mysig promenad med Andreas för någon vecka sedan som jag skulle vilja ha igen. Men sånt hinner man juh inte med.

Det blev för övrigt inget bröd igår, inte heller  några gardiner för den delen. Bad i alla fall Älskling att boka om tvättstugan. Så nu ska vi (Jag) vara hurtiga på fredag. 7-11 passet fick det bli. Nu ska jag mangla bort alla sängkläder som står i hallen. Skönt! Får se hur mycket jag hinner med. Vi har satt upp ett städschema nu också! Ikväll tar vi hallen, det blev liksom inte av att bära ner saker i källaren igår fast att Andreas lovat. Det får bli ikväl. Ska försöka handla för hela veckan idag också. Kommer vara så skönt att ha allt hemma och slippa handla varje dag!

Nä nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback