Mot allt jag alltid vägrat.

2009-03-11 @ 22:04:06
HAr fixat ny telefon nu.. Var inte alls nöjd med den jag köpte, så jag pratade med dom på 3 och den trevliga Erik kunde fixa ihop en skjysst deal till mig. Nu har jag en fast månadskostnad på 69:- istället för 199:- och en ny lur. Utnyttja ångerrätten!

Kände mig inte hel utan en rosa telefon. Tyvärr (eller?) blev den nya allt som jag vägrat tidigare. Både Ericsson och slide. Men jag gillar Andreas (han har den vita) Så WTF let's give it a try. Måste dock lösa ut den gamla telefonen, men Snälla Erik fixade ett överkomligt pris. Tack! Andreas ringde också och ändrade sitt abonemang när han hörde hur jag fixat mitt. Dumma försäljare att inte kunna göra en medveten om alla valen man har. Tycker synd om provitionsanställda.

Blogg torkan skyller jag på Älskling. Han sitter vid datorn dygnet runt numera. Han var tvungen att jobba på giganten i måndags och tisdags, så han tappad 20 timmars arbetstid på Italen-jobbet. Så kan det gå. Men han är duktig och jobabr flitigt.

Var på utbildni ng med jobbet i måndags. Otroligt nog gick det bra trots att Chief var med hela tiden. Vart lite korvstoppning, men just nu är jag nog proffs på allt vad löpning innehåller.

Imorgon är jag ledig. Eller ja.. Jag ska vara på jobbet mellan 9 och 10 för en kort utbildning om MBT, har gått den förut men det kan va bra att fyllla på i kunnskaps-skåpet ibland. (Trots att det fortfarande är fullt efter i måndags.) Sen ska jag hem och plugga. Har prov i företagsekonomi på kvällen och jag har typ inte pluggat alls. Har läst igenom allt en gång men kan behöva göra det några gånger till. Ska även på en kort Matte C-lektion på eftermiddagen. Kanske jag kan få tillbaka provet.. hmm undrar jag.

Nu är jag ruskigt trött, så jag ska krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback