Osammanhängande

2009-03-26 @ 20:20:20
Idag har vart en sån där dag då jag bara vill säga upp mig och gå därifrån för att aldrig återkomma. Den började riktigt dåligt helt enkelt. Nog om det

Mitt öga ser nästan helt bra ut. Blir inte skrämd av mig själv när jag går förbi en spegel längre. Så jag hoppas att det snart är helt bra och jag kan sluta med ögondropparna. Så roligt är det liksom inte.

Ikväll blir det Citron och vitlöksdoftande pasta till middag. Får se hur det smakar.

Andreas hade läst igår om nån dietists tips och råd på att atppa kilon fort. Det ska vi prova när han är i Italien om två veckor. Hehe, får se hur det kommer gå för mig. Jag är så ruskigt duktig på att små äta och dricka ett glas vin på kvällen. Speciellt när han inte är hemma. Är fruktansvärt dålig på att ta hand om mig själv när jag är ensam. Så det kommer bli en riktigt jobbig vecka. Men han har lovat att ringa varje dag! Minst 2 gånger.

Okej. Kollade just facebook. inte riktigt min grej. Tycker inte att det är speciellt kul ställe att "hänga på". Roligt var det juh att kolla lite på alla bäbis bilder som mina vänner lägger upp. Känns som det snart bara är jag kvar i skaran som är barnlös! Så såg juh inte min plan ut direkt. Avis som sjutton på alla fina magar och bäbisar. Längtar.

Ska gå och köpa persilja nu, innan jag drar ner mig för mycket i bäbisträsket. Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback