Min första utmaning!!

2009-03-06 @ 23:54:20
Jag blev utmanad av Sarah & Mimmi!

Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- Länka till personen som utmanade dig!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
(Eftersom det är sent så blir det imorgon)
  • Se Melodifestivalen hos Jajja & Dida
  • Leta en ny kavaj till Andreas
  • Lämna in klockor för batteribyte
  • Åka till djuraffären
  • Systemet


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Oj! 10 år sedan.. hmm... 99 var året jag blev kär på riktigt för första gången. Det var en kärlek som faktiskt höll i sig tills jag träffade Andreas. Var nog även bästis (som man var på den tiden) med Matilda, Bella och Michaela. Det var nog runt den tiden som jag fick min första mobiltelefon också, Pappas gamla avdankade Nokia med lucka och utdragbar antenn. Batteriet fick man ladda i en liten laddare som var kopplat till väggen. Oj vad jag skämdes för denna telefon! Jag är extremt dålig på att komma ihåg sånt här, eller så har jag bara förträngt det helt enkelt.


Fem ställen du bott på?

  • Torgvägen, Ösmo
  • Trutvägen, Ösmo
  • Baldersvägen, Nynäshamn
  • Kaptensgatan, Nynäshamn
  • Vaktbergsvägen, Nynäshamn
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Betala av lånen, både mina och mammas & pappas 
  • Låta renovera sommarstugan
  • Bygga mitt och Andreas hus
  • Köpa en båt till Andreas
  • Se till att säkra mina barns framtid

Personer du vill veta mer om:
  • Farfar. Kände honom tyvärr inte speciellt bra. 

Personer som jag vill ska göra denna utmaning:
(dom jag känner med blogg har redan blivit utmanade, är liksom inte så etablerad, så det blir bara 3)

Elin
Therese
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback