Hurtig

2009-03-01 @ 22:05:29
Känner att jag blivit extremt dålig på att uppdatera här nu. Verkar inte som om jag har någon tid. Datorn har inte varit pslagen heller dom senaste dagarna så att man har haft möjlighet. Känns så pnödigt att starta upp bara för att skriva några rader om ingenting. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu liksom.

Fredags i alla fall spenderade vi i haninge. Jag köpte mig tillslut en telefon. Är inte nöjd direkt men sånt är livet. Förstår inte varför jag tog den men den ingick i abbonemanget.

Blev en sån här tillslut. Känns inte alls som en mobil för mig. Men så blir det när man vägrar något annat än Nokia och hatar slide-telefoner.
Handlade lite bas-tröjor och en skjorta. Hittade ett par jeans också. Hade bestämt att jag inte skulle åka hem med mindra än 3 par. Men eftersom jag stog och velade så länge med mobilen så hann vi inte mer. Sen blev det Maxi, det han gå typ 10 minuter innan Andreas tröttnade och bara gick runt utan minsta intresse för något. Så det blev inte så mycket stor-handling som det var tänkt. Tog en sväng till Länna också, tog några varv på skopunkten utan någon lycka, köpte SingStar och KillZone 2 till Playstationet och ett headset så Andreas kan prata med dom han spelar med. Sen blev det inflyttningsfest hos Tommy-boy och Gabbi. Orkade inte gå, så vi tog bilen vilket innebar att jag var nykter. Lika bra, för på  lördagen jobbade jag och Älskling åkte snowboard i hammarbybacken. Melodifestival på kvällen och sen bar min älskling in mig till sängen. Ibland är han bara för go.

Idag har jag bara hurtat runt. Var uppe och städade vid 7.30 i morse och vid halv nio kom Andreas upp och vi åt lång-frukost. Efter det bar det iväg på promenad. Gud ,jag har inte vart ute och rört på mig på evigheter, det var så skönt!! Hem igen, ner i tvättstugan och iväg på födelsedagskalas. Bobo fyller 22 idag. Väl hemma igen ställde jag mig och bakade Mormors Tekakor, dom bästa som finnas! Satte upp lite gardiner, tog bort gran-girlangen från balkongen och fixade. Sen var det tillbaka till Bobo för middag och nu är vi hemma igen. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den här dagen. Har kännt mig riktigt produktiv. Nu väntar jobbet imorgon och Matte C prov. Kommer verkligen inte klara det, men det är smällar man får ta.

Vi såg ett hus idag på våran promenad som vi båda blev helt förälskade i! Så ska vårat hus också se ut! Ellar ja ungefär i alla fall. Vi har ju bestämt att vi ska bygga själv när den dagen kommer, så man får allt som man vill. Skönt att vi båda är överens när det gäller huset. Eller ja, nu i alla fall. Den dagen den sorgen.

Ska ta och varva ner lite nu och snart väntar kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback