1 Maj

2009-05-01 @ 22:07:37
Idag har varit städdag. Fast det har inte gått så där jätte bra. Känns så tråkigt att springa runt och fixa när Andreas sitter inne på kontoret och jobbar. Hittar liksom inte någon inspiration. Men det mesta är gjort och det sista tänkte jag ta innan jag går till jobbet imorgon. Har i alla fall piffat lite och homestylat mitt stökiga hem. Vi vet juh inte när Matte får för sig att dyka upp heller, det märker vi imorgon.
Vi var och tittade på nya båten idag. Svärföräldrarna hade fått hem den nu, inga nymoderniteter direkt men jag antar att den flyter. Andreas lillasyster var som tokig och hade den som lekstuga i stort sett.

Trodde jag hade hittat en tapet nu i helgen som jag ville ha i hallen. Men när man tittade på den på Andreas dator var den inte lika fin längre. Ska se om dom har den på färgaffären så man kan få se den på rikitigt.

OH! Jag åt jätte god middag idag. Avokadowraps med kyckling. Supergott! Den blir det lätt flera gånger.

Nu ska jag nog krypa upp i soffan med en kopp te och en tunnbrörulle. Vi köpte det idag bara för att det var så extremt länge sedan man åt det. Sen blir det duscha och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback