Grattis alla Nynäshamns-allergiker!

2009-05-05 @ 22:09:43

Regnet faller och rensar luften från pollen. Jag vet att min Babe är glad i alla fall.

Beställde juh en klänning från nelly.com för ett tag sedan. Har forfarande inte fått den. Mailade dem idag och hade fått svar när jag kom hem. Min order hade tydligen blivit annulerad på grund av att flera kunder la en order på klänningen samtidigt. Borde dom inte informara mig om det då? Jag har juh väntat och väntat och faktiskt till och med blivit orolig för att den inte ska hinna komma innan vi åker om 2 och en halv vecka. Gjorde en ny beställnign idag. Vi får se om den kommer eller inte.

Imorgon är det vattengympa som gäller! Jag och Em ska dit efter  jobbet. Har inte haft vatten gympa sen en danslektion på gymnasiet, tyckte det var tokjobbigt då och då var jag mer vältränad än jag är i dagsläget. Det blir nog bra, jag ser fram emot det. Borde kolla igenom vad jag har för bikinis. Något som tuttarna inte ramlar ut ur skulle vara att föredra.

Bokade besikning av bilen idag också. Vill ingte direkt besiktiga den för  jag är ganska övertygad om att den kommer få avslag. Känns drygt. Hade hoppats på att få det gjort innan Italien men det fanns inga lediga tider. Det fick bli dagen innan det blir körförbud på den. Känns som om Pappa kommer få mycket att hjälpa mig med.

Det skulle ha vart prov i matten igår men vi ligger tydligen efter i planeringen så det blev uppskjutet till nästa vecka. Förstår inte hur det ska hinnas med allt. Veckan efter är det nationellt prov så vi får ingen repetitionslektion eftersom den går till ett prov. Känns som om jag har halkat efter en hel del igen. Jag har fortfarande inte gjort de sista uppgifterna till företagsekonomin heller. Vad gör jag med all min tid?? Troligen spenderas den på arslet i soffan. Snart är det över och jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte gör något. Blä.

Det här blev juh toklångt! Aja hoppas ni orkade läsa hela.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback