Sjösjuk?

2009-05-14 @ 23:26:50
har mått hel knasigt idag. Skulle kunna beskriva det som sjösjuka. Hade ingen balns och ramlade om kull 2 gånger på lunchen, då bestämde jag mig för att vara hemma resten av dagen. Det har inte blivit speciellt mycket bättre dock. Så länge jag sitter eller ligger så går det ganska bra. Men ställer jag mig upp så snurrar allt som värsta karusellen. Lyckades fixa in en snurrstol på hjul i köket så när Babe kom hem så skrattade han bara om mig där jag satt på min stol och rullade runt i köket.

Senaste dagarna har det faktiskt inte vart så intressant. Vattengympa igår och schlager i tisdags. Vi hade färskpotatis-premiär till schlagern, Mmmm! Har längtat efter den så!

Nu ska vi nog däremot gå och lägga oss här. Andreas får stötta mig till badrummet så jag kan borsta gaddarna. Hoppas det här har gått över tills imorgon så att jag kan vara pigg när jag ska och kolla tapeter. Har bestämt mig för att vara vid färgaffären vid 10. Sen blir det mycket bläddrande. Får se om vi hinner med IKEA också, skulle  var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback