Inskriven.

2009-11-06 @ 13:04:58
Är hemma på lunch så jag tänkte slänga in ett inlägg. Det var ju några dagar sen.

Dom ringde ifrån skolan igår. Man skulle svara på mailet som skickat och tacka ja till platsen dom erbjöd. Vilket jag gjorde i måndags. Men på något vänster så hade hon inte sett det, om det inte kommmit fram eller om hon missat det vet jag inte, men så var fallet. Så igår ringde hon och frågade om jag var intresserad av platsen. Tack högre makter! Jag har ju redan sagt upp mig och hela baletten. Tänk om hon inte hade ringt!!Då hade jag stått där om en månad utan varken jobb eller utblidning. Nu vet man i alla fall att det är en seriös skola som bryr sig om sina elever. Till skillnad från Nacademin som inte ens kan höra av sig när dokumenten är felaktiga. Nu är jag i alla fall inskriven och hon skulle skicka beskedet med posten.

Då var lunchen slut och jag ska ta och kila tillbaka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: maria

Fasen vad häligt att du kom in!

Vilken skola är det? Hur lång tid är utb. på?

Kram!

2009-11-06 @ 19:51:11
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: frida

skönt =)

2009-11-07 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback