Snart fredag.

2009-11-26 @ 19:13:33
Idag har jag ätit 2 frukter. Klappa mig själv på huvudet. Måste äta mer grönt, jag är så dålig på det. Jag måste även ha tokstor magsäck eller något för varje gång jag ätit så ser jag ut att vara höggravid. Känns riktigt sexigt...not. Det där med träningen har ju inte heller funkat på senaste. Kommer inte iväg, är så omotiverad. Sen jag sa att jag skulle börja igen så har jag varit iväg 1 gång. Så bra gick det. Har ingen lust att gå på vattengympan själv och mamma har vart dålig dom senaste gångerna. Känner mig lite dålig faktiskt. Tror att Carro var sugen på att börja simma hon också så då kanske jag kommer iväg lite mer. Behöver röra på mig. Speciellt nu när jag ska tillbaka till skolbänken igen.

Idag kom Andreas mamma in på jobbet med första Stieg Larsson boken. Yeeyh! Nu har jag att läsa. Carro och Bobbo har de andra 2. Ska se till att dom hamnar här när dom är klara med dom. Detr sägs ju att dom är bra så.

Nähä om jag ska ta och försöka fixa någon mat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback