Tillbaka i skolan.

2009-11-30 @ 18:26:18
Första dagen avklarad. Den har bestått av en presentation av skolan och teambuilding. Vet inte om teambuildingen var så buildande men den var intressant i alla fall och han som höll i den var riktigt bra. Vet inte riktigt vad jag tycker om klassen än, jag vill inte ha fördommar. Vi är 39st och jag kan inte direkt se mig umgås med någon av dem. Men det har gått 1 dag och mycket kommer hinna förändras. Jag får inte vara så pessimistisk. Imorgon har vi första ordentliga lektionen, jag ska ta och läsa igenom lite saker för att vara förberedd.

Måste komma på något att laga till middag. Det är ju matlåda som gäller, nu kan jag ju inte gå hem och koka makaroner och steka på några köttbullar längre. Det finns ett trevligt cafe vägg i vägg som fick bli min räddning idag. Kyckling foccacia med mozzarella och ruccola, den var god! men imorgon får det bli något medtaget. Tips?

Nä om jag ska ta och plugga lite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback