Tjafs.

2009-10-11 @ 11:08:27
Ska och hälsa på Johanna idag. Jag och Mimmi tänkte åka dit i eftermidag. Igår var det nämligen 2 år sedan hon lämnade oss för det bättre blå.

Igår blev allt bara knas och tiden rann ifrån mig. Jobbade fram till 3, duschade och sen ringde Andreas lillasyster och frågade om jag kunde hjälpa henne med hennes hår. Det var ju Hawaii-fest på ungdomsgården. Viktigt sånt där. Sen blev det middag hos svärföräldrarna för att sedan hänga med Andreas lillebror och kolla på när dom packade upp i sin nya lägnehet. Andreas fick några öl. Jag fick köra bil. Hem och sova. Hittills idag har jag hunnit bråka med Andreas, äta frukost, bråka med Andreas, diska, bråka med Andreas, städa köket, bråka med Andreas och skriva det här. Hoppas på att dagen fortsätter bättre med andra ord.

Ska försöka bli på bättre humör nu och göa något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback