Det här tog lång tid att skriva vill jag säga.

2009-10-28 @ 21:28:13
Det här inlägget har nu stått öppet och tomt i en halvtimme. Jag hade massa bra saker att skriva om under dagen men nu när det väl kommer till kritan så är det helt blankt.

Jag kan ju alltid klaga lite på mitt jobb igen. Otroligt osanitärt ställe. Vi är för det mesta 3 personer som delar på samma utrymmen. Där ibland toaletten/städskrubben. 2 av oss försöker hålla städat och rent även på alla personalutrymmen och inte bara i butiken. Den 3dje försöker inte alls. Utan tycker mest att det är bra att det finns tomma ytor att lägga en massa skit på när vi väl har städat. Idag tog jag tag i våran skrubb/toa och det var inte fräscht vill jag säga. Det va så äckligt att ingen har velat ta tag i det. Det låg så mycket skit där inne att jag saknar ord. När jag väl har tagit mig igenom sörjan av gamla disktrasor illaluktande skurmoppar och skitiga mopphinkar så kommer denna 3dje part och släpper ny skit där med repliken "Jag lägger det här här så länge."

Nu blev jag arg! Det svenska rättsystemet är ju helt värdelöst! Hur kan man som 16 åring få 1 år och 8 månader för mord?! Sjukt. När du är 16 är du lika medveten om hur fel det är som en "vuxen"! Helt otrolgt!

Aargh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback