Shopping leder till andra tankar.

2009-10-04 @ 20:17:55
Jag vet inte om jag tar för hårt på saker men idag är jag ledsen, jag är besviken och jag är tillochmed arg. Inte bara på en sak utan på flera. Imorse blev det inte som jag tänkt mig. Eller tänkt mig och tänkt mig men i alla fll hoppats på. Jätte mycket. Men jag vet inte än. Skit samma. Älskling och jag åkte in till stan i alla fall och han har fått mig att slippa tänka på det på hela dagen. Nu när jag kom hem började jag tänka på det igen och det hände lite mer saker som gjorde mig upprörd. Just nu skakar jag i kroppen, kan dock inte avgöra av vilken anledning. Det kan ha lite med allt att göra. Så är i alla fall fallet. Inget jag kan göra. 

Fick lite shoppat i alla fall:
Jeans
Lös tröja med knappar
Benvärmare (Slut)
Strumpbyxor
Ballerina (Slut)
Låga stövlar
Svart linne
Grå leggings
Stickad lång tröja
Vi kom iväg så sent så det blev väldigt stressigt i slutet. Andreas hittade allt han skulle ha förutom en jacka. Vi (läs jag) ska leta lite på nätet här hemma nu ikväll istället. Men först och främst ska jag kolla om lövbiffen är tinad och i så fall ska vi laga mat.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ma´r

Vi var kompanjoner! :)

Hoppas du mår bättre nu, låter inte roligt det där.

KRAM!

2009-10-04 @ 21:33:18
Postat av: maria

Vi var kompanjoner! :)

Hoppas du mår bättre nu, låter inte roligt det där.

KRAM!

2009-10-04 @ 21:33:57
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback