När ska jag hinna sova?

2009-10-26 @ 23:41:18
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. För de som inte visste så arbetar jag i en butik som stänger 18.00 vilket oftast innebär att jag är hemma till ca 18.30. Inte idag inte, imorgon är det nyöppning så vi var tvugna att få allt i ordning. Vi är inte klara än utan ska tillbaka dit vid 8 imorgon bitti. Jag är galet trött, men har ingen lust att gå och lägga mig. Jag vill hinna umgås lite med älskling också! Det hade kanske kännts lite bättre om det var så att Chief och Mrs.S visade lite uppskattning mot oss. Vi har ändå varit där och jobbat häcken av oss i 14 timmar idag. Vi fick inte ens ett tack. Jag tycker inte att det ska vara svårt att säga faktiskt. Vi är ju där för deras skull, För att deras butik ska kunna öppna imorgon. Bara för det är deras liv med den där butiken så betyder inte det att det är vårat. Otacksamt måste jag säga.

Måste ta och lägga mig om jag ska orka upp imorgon. Skönhetssömnen kan man ju glömma men jag skulle gärna hinna med en dusch innan!

Godnatt Nattugglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback