Tillbaka

2009-10-08 @ 22:14:24
Nu är jag tillbaka på jobbet. Hej och hå vad det har hänt grejor. Jag hittade inte till vårat omklädningsrum imorse. För det första var det flyttat och för det andra var det gamla rivet. Men vad fint det kommer bli när allt är klart.

Halsen gör inte längre ont på dagarna (dock på mornarna och kvällarna) däremot har jag börjat hosta, som sjutton. Jag kunde inte ligga ner igår kväll. Tog säker en och en halv timme innan jag väl kunde somna. Fortsatte när jag kom till jobbet i morse också. Och hostmedicinen är typ helt slut. Vill ha mer!!

Jag ska ställa mig och laga mat strax, korv och potatismos. Så fantasilöst blev det. Fick springa och köpa lök i spöregnet för det var inte okej enligt Andreas att hoppa över den. Men om jag ska hinna så måste jag ta och dra igång.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback