Vecka 42 var tog du vägen?

2009-10-15 @ 23:12:37
Okej den är inte riktigt slut än men det är redan fredag imorgon.

Tiden har bara försvunnit ifrån mig. Det har vart jätte lugnt på jobbet men man har gått och planerat och härjat så att hjärnan inte har kunnat slappna av en minut. Idag (äntligen) öppnade vi övervåningen efter renoveringen och det är sååå fint! Jag håller på och försöker få upp alla 486 par skor som ska stå framme på väggen. Det tar tid vill jag lova. Men för första gången, på ja säkert 2 år, så såg jag fram emot att få gå till jobbet idag. Och det har vart en jätte bra dag.

Veckan har förutom jobbet erbjudit snålblåst, snö och en riktigt grinig sambo. Jag har kommit igång med träningen igen efter förkylningen och jag har äntligen skickat iväg min ansökan till skolan samt anmält mig till provet på lördag. Jag börjar bli lite nervös faktiskt. Fuskade lite och hoppade över simningen idag för att plugga lite. Det gjorde jag helt rätt i. Trots att det bara är B-matte så behövde jag friska upp minnet lite efter vårens C-kurs.

Tröttheten har slagit till igen och jag orkar inte upp på morgonen längre. Jag kan heller inte somna på kvällarna. Ond cirkel det där. Men jag ska ta och göra kvällens försök. Får se om jag får med mig Babe också.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack =)

2009-10-17 @ 18:01:50
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack =)

2009-10-17 @ 18:01:54
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback