Intyg

2009-09-18 @ 22:46:38
Andreas jobbar sent...igen. Suck. Sitter och ser någon knas-film på tv med ena ögat och läser på nätet med det andra. Avancerat va?!

Jag kommer på så otroligt mycket att skriva om på dagarna men nu när jag väl sitter här är hela hjärnan blank. Eller nä det är den inte, men nästan. Egentligen rör det sig en massa tankar där inne, men ingen av dem passar sig här måste jag säga.

Fixade ett nytt intyg på min anställning idag i allla fall. Jag har så svårt för att be om saker och vill inte känna mig krävande (något jag definitivt måste ordna upp, jag vet) så det tog ett tag innan jag vågade fråga. Vill nog egentligen inte riktigt att dom ska veta att jag försöker ta mig därifrån heller. Blir inte riktigt lika pinsamt om jag nu inte skulle komma in. Känner mig redan nu ganska pinsam efter att ha sökt 2 gånger innan och inte kommit in. Skulle kännas bättre om dom inte visste helt enkelt. Att bara kunna säga upp sig. Skit samma. Jag har ju inte ens sökt än. Säger hela tiden att jag ska göra det men när jag väl sitter där och ska fylla i online-formuläret så bölir det så på riktigt att jag bangar ur. Om jag inte söker kan jag inte bli nekad en plats liksom. Mes! Andreas ska peppa mig och se till att jag gör det.

Ledsen att det blev ytterligare ett trist inlägg. När jag strtade den här bloggen så lovade jag mig själv att det inte skulle bli en där jag bara sitter och tycker synd om mig själv. Ibland lutar det lite för mycket åt det hållet tycker jag.

Nu kommer snart Babe hem så jag ska ta och fixa fram lite te och smörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback