För 3 timmar sedan.

2009-09-12 @ 02:15:22
Jag var trött. förut. Men sen startade diskussionen som måste ha vart den mest utdragna och onödiga på mycket länge. Den slutade hur som hellst med att vi nästan kommit överens när Andreas blev trött och somnade. Nu sitter jag här. Känner inte att det var tillräkligt bra för att jag skulle kunna somna. Jag kan inte sova när vi är osams, jag lever efter regeln att man aldrig ska skiljas eller somna osams. Det har inte så stor betydelse för Andreas. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Nu sover han hur som hellst och jag sitter i soffan med CSI. Jag r verkligen inte trött längre. Får se när jag somnar. Det här var verkligen inte min plan för kvällen . Jag äkte och hämtade honom för att vi skulle ha mys och det slutar med bråk och tårar. Jag har vart så frustrerad att jag bara har kunnat sprattla och gråta.

Den här veckan har varit otroligt lång, många saker som har hänt som är för utdragna för att jag ska orka skriva ner. Är rädda tt helgen kommer bli för kort och att vi bara kommer att sitta och slöa i soffan. Vill inte det. Hade ju tänkt sova ut i natt eftersom jag har sovit alldeles för lite alla andra nätter och försovit  mig varje morgon.

Nu är jag så där knäpp som jag brukar vara, tvetydig liksom. Jag hoppas att Andreas ska vakna till och inse att jag inte är där. Däremot tror jag inte att han kommer göra det. Och skulle han göra det så skulle han inte ha förståelde till varför jag ligger här ute i vardagsrummet istället för i sängen. Jag vill ju inte väcka honom helt enkelt. Tror bara han kommer bli arg. Men då får han bli det och jag får ta den smällen i morgon. Hörde hur han suckade till där inne men han sover fortfarande. Jag är ju faktiskt arg för att han somnade. Jag sa även att det kändes som om han var arg och fick bara ett "Mmm" till svar. Tycker jag har rätt att vara arg.

Instickare: Aqua har kommit med en "best of"-skiva. Hur många låtar har dom liksom.

Det var tänkt att vi skulle simma imorgonbitti, men simhallen öppnar så sent så vi tänkte nog ta en promenad istället. (Om jag nu orkar upp vill säga) Sen kommer Matthias och vi ska ut i skogen och se om vi hittar någon svamp. Middag lite alkohol och sen sova. Söndag blir kanon frukost, pizzalunch, Promenader och en husvisning. Hittade ett hus i ösmo som var till salu. Vi tänkte åka dit och kolla i alla fall.

Tror jag har gnällt färdigt för den här gången nu. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback