Idag mår jag bra.

2009-09-27 @ 22:33:20
Vaknade lite för tidigt så jag somnade om och vaknade igen lite för sent. Det kan inte alltid gå bra. Speciellt inte när man hamnade på Old Bell igår heller (Tack mimmi och alla andra för en trevlig kväll)
Hade bestämt att vi skulle dra ut i skogen idag. Jag vill plocka rönnbär och göra gelé. Men tydligen vill inte rönnbär växa i skogen utan bara i tätbygg konstigt nog. Det blev helt enkelt inte så mycket. Tar igen det hos mamma och pappa nästa helg. Det fick bli svamp istället. Massa svamp, jätte svampar.
Så nu har vi äntligen rensat och förvällt allt. Lite kommer få ligga i ugnen till imorgon och torka.

Det var så fruktansvärt vackert ute idag att jag blev lycklig bara av vädret. Löven börjar bli gula och röda och solen strålade! Love it.



Efter att vi kom hem blev det oxfilegryta hos svärföräldrarna, den var riktigt smarrig. Så vi hängde där resten av kvällen.

Imorgon är det tillbaka till jobbet. Jag vet inte riktigt hur jag ska jobba mer än att jag börjar kl 9 och att jag kommer jobba till 22. Däremellan ska det vara någon sorts paus men vi vet inte när och hur lång. Jag vet inte om vi kommer få någon lunch och jag vet inte hur det kommer bli med middag. Lätt att planera.

Nu ska jag nog krypa i säng med min mysis och se lite tv innan jag somnar sött påp hans axel. Vi har vart ett riktigt team idag. I love him!


 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söta ni är!

2009-09-28 @ 10:10:58
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback