Ledig.

2009-09-04 @ 11:15:47

Idag är jag ledig! Gud så skönt. Ska plocka lite här hemma och fixa tror jag. Kanske blir en promenad också jag får se.

Min Volumaster är helt grym. I Love! Men det var lite knas när jag skulle hämta ut den. När jag kom dit fanns inte min beställning i deras system och när dom försökte lägga en ny så visade det sig att det inte gick. Den gick tydligen bara att köpa via internet och få hemskickad. Fast jag hade lyckats, jag har en bekräftelse på min mail som bevis. Köpte den på personalpris istället. 30 spänn mer eller mindre var väll skit samma.

Knut har blivit knäpp med maten. Förra veckan åt han bara när Andreas gav honom och ignorerade när jag försökte. Nu Ignorerar han helt och man måste bär honom till matskålen och stå och glo på honom tills han börjar äta. Har katter en trottsålder vid 8 års ålder? Gud vad gammal han börjar bli, Han fyllde 8 i tisdags. Lilla snutten.

Sen jag slutade röka (1 månad idag!) har mina balkonglådor farit illa. jag är ju aldrig där ute längre. Kom även på att det hänger en handduk där. Hmm, undra hur länge den har hängt där egentligen.

Det här med att leta nytt jobb har väll inte gått sådär jätte bra. jag har liksom inte riktigt haft tid. Det har heller inte varit riktigt lika illa på jobbet som det var för några veckor sedan. Jag har stått ut. Men jag måste ta tag i det. Vill ju inte jobba där i jul igen. Blä.

Träningen går bra, var och simmade igår igen. Däremot var jag tvungen att pausa 4 gånger. Det kände i kroppen att det varit ganska intensivt de senaste dagarna. Men jag gillar det. Bäst var det i tisdags när vi var 5 personer i hela simhallen, vattnet låg stilla och dom hade tänt undervattensbelysningen. Blev lite rörd på något sätt av att de tvar så vackert. Igår var det dessvärre mer folk. En av Tanterna som är där tror att hon äger halva bassängen. Jag blir tok irriterad, Hon vägrar flytta på sig och simmar i alla. Knäpp är hon!

Om man ska ta och göra någon nytta kanske.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback