Onsdag va? Eller...?

2009-09-23 @ 23:32:51

Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera! Skam!

Idag var arbetsmiljöverket på inspektion på jobbet. Hoppas dom blir ditsatta ordentligt, för våran arbetsmiljö suger. Skulle gärna se protokollet så här i efterhand. Försökte tjuvlyssna lite men det gick inte så bra.

Var på vattengjumpan själv idag! Mamma kunde inte följa med. Våran vanliga instruktör var sjuk så vi hade en höggravid inhoppare. Tyckte till att börja med att det verkade bli ett rikitgt dött och tråkigt pass. Men oj så fel jag hade. Jag känner faktiskt av det så här i efterhand och troligen kommer det bara bli värre tills imorgon. Andreas hjälpte pappa med lite dataproblem under tiden jag var i simhallen och efter det så bjöd dom på middag. Så jag slapp både att laga och att diska! Lovely.

Förhoppningsvis så slipper jag jobba på söndag. Cat skulle få vara ledig på lördagen och jag på söndagen om jag jobbade över på lördagen. Hellre det är lite båda dagarna. Då kanske man hinner ut i svampskogen ändå. Och en lite visning med om man har tur.

Vi åkte hem tidigt från mina föräldrar bara för att komma i säng i tid. men det sprack. Som vanligt. Nu däremot så ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback