Sockerkaka

2009-09-06 @ 18:26:18
För att visa sin uppskattning över att jag har städat här hemma idag så står Babe just nu och bakar en sockerkaka. Har nog aldrig sett honom baka förut. Han verkar tycka det är riktigt kul. Dock hade ju jag hoppats på att et inte skulle bli så sen middag. Men jag ska inte klaga, jag får ju sockerkaka. Vi måste ändå gå och handla till lasagnen som ska fixas.

Städat har det blivit i alla fall. Andreas lovade att om jag plockade bort på hans sida av sängen så skulle han bära ner våra camping-saker i källaren (Nej vi har inte vart och campat, vi har bar inte plockat undan dem sen semestern i Juli. Illa I know)

Okej, dagens bästa! Knutte (min kisse) brukar alltid få den ena vispen när vi vispar grädde och Andreas tar den andra. Nu har han tydligen lärt sig att när elvispen är igång så vankas det grejer. Nu sitter han på golvet och tigger som sjutton och när han väl får vispen med sockerkakesmet så ser han jätte besviken ut. Fast det gick ner lite ändå. Husse åt ju! Söta.

Tror det snart är dags att gå och handla.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback