Söndag

2009-09-20 @ 10:30:55
Sitter nu hemma själv igen. Andreas jobbar återigen. Aja. Vädret tillåter en prommis ialla fall. Får ladda mobilen med lite bra musik kankse och ta mig ut. Annars kan man ju bara njuta av att det är tyst och att solen skiner. Eller så ringer jag mamma. Det skulle hon bli glad av. Vi tycker om varandra.

Jag ska försöka ställa in garderobsdörrarna idag. Nu när vi har skruvat ihop garderoberna och fått dom på plats. Hoppas det går bättre den här gången. kanske kan hinna med att se lite nya avsnitt av mina favvoserier idag också. Som jag har längtat! jag och babe tittade på så mycket serier förut, men sen ipred-lagen kom så har vi hamnat skapligt efter. Det har endast blivit Sopranos eftersom vi redan hade hela serien på datan. Men vad som hände med Heros, Eli Stone, Prison break, Californication och alla dom andra vet jag inte. Och efter som Andreas inte gillar alla dom typiska programmen på tv just nu (Ensam mamma, bonde söker, hollywoodfruar, ni hajjar genren) så går det ju bara skit enligt honom. Jag får styra upp det där tror jag.

Garderobsdörrar var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback