Sväller

2009-09-19 @ 17:30:24
Ahh! nyss hemkommen från en långpromenad runt Alhagen med Cat och hennes vovve. Det var så skönt, solen värmde härligt och löven lyste röda. Fick tag på riktigt fina vildäpplen också. Ett äpple har nog aldrig smakat bättre. Jag skulle ha tagit med mig kameran. Det blir nog en likadan prommis imorgon om vädret tillåter.

Väntar på att Andreas ska komma hem och sen bär det av till svärföräldrarna på middag. Undra vad jag ska ha på mig. Allt sitter som skräp just nu, Sen jag slutade röka och började träna har jag faktiskt bara gått upp i vikt. Det är inte så att fett blivit till muskler utan jag bara ser hur jag sväller. Allt det som skulle bort i och med träningen blir större. jag tycker inte att jag hr börjat äta mer heller. Någon som har någon aning om varför det är så här så lämna gärna en kommentar. Känner mig inte direkt motiverad till att fortsätta. Innan stog jag i alla fall still viktmässigt. Deprimerande, vill inte känna mig ful. Behöver nog den där prommisen imorgon även om inte vädret tillåter ändå.

Ska väll hoppa i duschen nu innan Babe kommer.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback