Torsdag.

2009-09-17 @ 15:47:51
Dagen har börjat super! Vi tog tvättstugan tidigt i morse, vid halv 11 kom mäklaren och tog en sväng. Det gav inte så mycket. Det verkar i alla fall som att den har stigit till vad vi har köpt den för (pris + bud). Vi tog en sväng ner på stan, köpte en ny foundation och ett par örhängen som jag blev helt galet kär i. Sen åkte vi till byggmarknaden eftersom vi skulle fixa upp den där hyllan i hallen. Men det sket sig, Andreas visste inte riktigt hur han skulle lösa allt så vi åkte hem igen, tomhänta. Tänkte vi skulle fixa garderoberna så att dom står rakt i alla fall, vilket har resulterat i att dom nu ligger på hallgolvet ihopskruvade, men jag orkar inte resa dom upp igen så nu sitter vi bara och väntar på att Bobbo ska komma hit och hjälpa till. Det har vi gjort i över en timme. Jag är en sån som tycker att dagen är slut och att de inte är någon idé att starta något nytt efter klockan 13. Nu är klockan snart 16 så ni kanske fattar vad jag tycker. Men jag antar att vi ska gå och handla lite till middagen medan vi väntar.

Dumma Bobbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback