Idag

2009-09-06 @ 10:54:10
Jag vet inte om det är så att blogg.se har problem med sin sida eller om dom har gjort om upplägget. Hur som hellst så gillar jag det inte!

Min dag idag.. hmm. Jag vill att den ska bli lite mer effektiv än tidigare dagar. Det finns lite saker här hemma som borde göras men som jag inte riktigt har orkat med. Dels så bakade vi egen pizza igår med vitlök som luktar i hela köket. Måste sanera. Sen har jag ett berg av kartonger och plåtburkar som jag ska ta och åka iväg med. Ska bara få in det i bilen. Damsuga vore inte heller helt fel.

Jag har haft lite dåligt samvete över det här med min hall. JAg sa ju att det skulle komma upp bilder på den nu när en är klar. men jag ahr inte vart så duktig. Jag är som de flesta medelsvenssons som bara göra allt halv klart. Det saknas lite lister, nån hylla, garderobsdörrarna är snea och lite sånt som ska fixas. men jag kanske slänger upp en bild på hur det ser ut nu. Det är ändå en ganska stor förändring. Men jag vågar inte hålla på och borra och sånt och andreas jobbar hela tiden. Behöver pappas hjälp tror jag. Men han är inte hemma. Får bli en annan gång.

Up up and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback