Tillbaka i spåret

2010-04-16 @ 09:25:10
Knäna är fortfarande trasiga. Jag är less på att inte kunna haka på nu. så igår körde vi. Jag kämpa som fanken och Svägerskan lunka bredvid. Det märks att jag har vart rökare i 10 år och inte tränat sedan gymnasiet. Shit va slut jag var efteråt. Sen vidare till simhallen som vanligt.
Idag har jag mycket på agendan, inget utav det är speciellt lockande. Löpa och simma idag igen. Sen måste jag ringa och följa upp mailen jag skickade om praktik i förra veckan. Ingen lust med det alls faktiskt. Städa är något som alltid behövs här hemma och alla vet ju hur inspirerande det är att städa. Blaha blaha blaha. Ska börja med att leta efter motivationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback